Friday 2 September 2011

Hari Pertama berada di dunia baru

2 September 2011 bersamaan 4 Syawal 1432H, hari Jumaat merupakan hari pertamaku bergelar seorang blogger... Memang sangat celaru untuk jadi blogger nie sebenarnya tambahan pulak bila nak create akaun ini...barulah aku tau yang aku nie agak Buta IT...rugi jer bayar MARA g belajar Diploma in Computer Science (Information Technology) dulu kalau setakat nak create blog pun tak lepas..

walaubagaimanapun aku meneruskan juga niat aku untuk menjadi seorang bloger selepas diinspirasikan oleh dua sabahatku Giah dan Kiah (sebenarnya aku bengang bila x boleh post comment dekat blog dorang, terus aku amek keputusan untuk create satu blog) walaupun prosesnya membuatkan aku agak sengal..

So inilah dunia baruku..






2 comments:

  1. Hahaha... Memang senghalll..upenye dlu ko amek IT ek?? Muaaahahhaa..tambah aku gelakGuleng!!! :p

    ReplyDelete
  2. ah.. welkam welkam to the world of blogging :p

    ReplyDelete