Friday 2 September 2011

Lunch di Aidilfitri ke 4

Hari nie aku dah kena kerja (boring jer), sampai jer opis pagi tadi memang dah agak kedai berhampiran kedai sure tutup so memang takde pilihan, kena gak la keluar time lunch... Dalam dok pikir-pikir kedai mana yang aku nak g at last aku decide untuk pergi ke sini

dan menu pilihan ialah Bihun Tomyam (sangat masam, tapi aku suka) beserta air kegemaranku Nescafe Ais..


 Serta kedai pilihan adalah di kedai ini...


kepada kawan-kawan yang membaca entry ini, janganla boring yea kerana entry ini adalah percubaan saya untuk meng'upload' picture (maklumla saya budak baru belajar)...banyak lagi yang nak kena explorer nie, malu jer dengan Giah & Kiah (sumber inspirasiku)...so kalau ada mana-mana skill yang perlu saya tau, sila la update dengan kadar segera yea...

Okeyla, sekarang dah masanya untuk saya mengemas barang-barang dan pulang kerumah...plan petang nie nak goreng cempedak... 

See u when i see u...Assalamualaikum


1 comment:

  1. Ate bahagia la idop ko senah yeaa..dpt mengupdate blog di hopissss..haih.. *MoodJeles* :p muaahahahaa..cempedak ✗ tahan!!!

    ReplyDelete