Friday 18 January 2013

Diet aku kantoi.

Assalamualaikum...korang sihat? aku ? (tanya diri sendiri).. sihat, tapi sangat penat kot..mata rabak..assignment,report banyak nak kena submit...esok pulak ada final exam untuk paper OB(korang tekalah sendiri nama subjek nie)..japlagi kul 5.45am dah kena bangun nak g keje, mengadap jem bagai...kan seronok kalau dapat cuti, lagi seronok kalau tak payah keje langsung (bajet macam anak orang kaya la kunun) :D..

Badan aku nie dah macam anak gajah beratnya, so plan nak diet la kunun..start selasa lepas..masuk arini dah 3 hari la aku diet..diet la sangat sampai kantoi...takpe esok ada lagi..kena try lagi.. mana boleh give up kan...nak kurus, slim melim..jiwa kena kental.. so apa lagi diet..diet..diet..

Memandangkan mata aku lebih rabak daripada mata anak panda, so aku  nak g membuta sekarang, nantilah aku share cemana cara aku diet dan kenapa aku kantoi... korang tunggu tau...

Jaga diri, jaga kesihatan..yang paling penting sayangilah diri korang (dah jadi macam tagline pulak statement aku nie)..Chow..

See you when i see you
-Eynahmad-

No comments:

Post a Comment