Thursday 3 January 2013

2013 Membuka Tirai

Assalamualaikum..

3 Januari dah.. Rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru..soalan lazim.. Apa azam korang tahun nie? Azam tahun lepas lunas tak? Aku? Well, Banyak gak yang kena carry forward..walaubagaimanapun... Banyak juga yang tercapai tapi kali nie aku tak nak cerita pasal azam.. Cukup sekadar untuk mencuci karat2 yang ada kat blog aku nie..kekangan masa merupakan faktor utama kenapa jarang-jarang sangat aku ke sini...


Untuk aku, aku terima kedatangan 2013 dengan hati yang tenang, sesungguhnya terlalu banyak yang hendak aku lakukan pada tahun ini.. Semoga aku, keluargaku,sahabat2ku diberi kesihatan yang baik, rezeki yang melimpah ruah, perasaan yang tenang serta jiwa yang senang... Aku yakin korang semua sudah cukup bersedia untuk berada di dalam tahun 2013... Yang tidak bersedia tu terpaksa juga kuatkan hati kerana korang tiada pilihan.. Hidup perlu juga diteruskan..semoga korang tabah melalui hari2 yang mendatang...

Okey guys, cukup setakat nie untuk kali nie, doakan aku kerap ke sini =)... Jaga diri, jaga kesihatan..

See u when i see u..



2 comments: