Saturday 2 June 2012

Movieku, Hariku...

Jam di tanganku menunjukkan ke angka 5.55pm dan ini bermakna aku mempunyai sejam lagi masa terluang sementara menantikan movie ku seterusnya..Nak tau movie apa yang aku layan sepanjang hari Sabtu nie, dan apa komen aku terhadap semua movie yang aku tonton arini?.. Sila tanamkan sedikit kesabaran, teruskan membaca entry aku seterusnya..

Lupa pulak, aku sebenarnya berada di The Mines, sementara menantikan waktu tayangan movie yg aku dah beli tiket.. Aku berhenti minum petang sambil2 cuci mata tengok orang2 yang lalu lalang di sini, so apa yang you all buat di hari cuti nie? Lets share.. Okey.. Aku nak menikmati minum petangku...ini adalah menuku..



Jemput makan & minum semua.. okeylah...bye..

Jaga diri, jaga kesihatan..
Assalamualaikum..
See you when i see you..
-Eynahmad-

No comments:

Post a Comment